(1) Olosuhteet: Michelinin testiradalla Ivalossa, Suomessa maaliskuussa 2024 suoritetut sisäiset testit. Ajoneuvo = Rheinmetall HX2, 4x4; kokonaiskuorma: 19 090 kg/ 42 086 lbs; jarrutusetäisyys testattuna nopeudesta 70 km/h nopeuteen 0 km/h (nopeudesta 43,5 mph nopeuteen 0 mph); testattu koko: 16.00 R 20. Testatut rengasmallit: MICHELIN X® FORCE WINTER vs. MICHELIN X® FORCE ZL.
(2) Olosuhteet: Testit suoritettu UTAC-keskuksessa 15. helmikuuta 2024 ajoneuvolla VOLVO FM 42 TB 2018. Kuuden testin keskiarvo: Lähtökohta = 100 tavanomaiselle vertailukuorma-auton renkaalle koossa 315/70 R 22.5, MICHELIN X® FORCE WINTER koossa 16.00 R 20 = 151, MICHELIN X® FORCE ZL koossa 16.00 R 20 = 122, MICHELIN XZL koossa 16.00 R 20 = 95
(3) 3PMSF (3 Peak Montain Snow Flakes) -protokolla = renkaan suorituskyky lumella YK:n Euroopan talouskomission säännön 117 liitteen 7 mukaisen kiihdytysmenetelmän perusteella.
(4) Olosuhteet: Tulokset 6/15 kiihdytyksen jälkeen kallioisella rinteellä; täysi kiihdytys kallioisella rinteellä / ajoneuvo: RHEINMETALL HX2, 4x4; kokonaiskuorma: 12 260 kg/ 27 029 lbs; testattu koko: 16.00 R 20. Testi suoritettu Michelinin tutkimus- ja kehityskeskuksessa Ladouxissa, Ranskassa huhtikuussa 2024.